Često postavljena pitanja

Zanima vas više o pipGIS® rješenjima?
Za vas smo izdvojili popis najčešćih pitanja vezanih uz korištenje našeg sustava.

Odgovori:

Naša rješenja prilagođena su individualnim korisničkim potrebama – od dizajna sučelja, stilizacije atributa, personalizacije izvještaja do kreiranja potpuno nove logike organizacijske sheme.

Svaka organizacija je specifična i ima svoj način rada. Trudimo se prilagoditi naša rješenja kako bi vam maksimalno olakšali obavljanje svakodnevnih aktivnosti uzimajući u obzir vaš dosadašnji način rada.
pipGIS® je interoperabilan što znači da ga je lako povezati s drugim informatičkim sustavima preko API veze. U sustavu je moguće prikazati podatke različitih senzora, prometnih kamera, mjernih postaja, računovodstvenih softvera u realnom vremenu.

pipGIS® ima potencijal predstavljati središnji sustav poslovanja organizacijske jedinice jer objedinjuje podatke u jedinstvenu bazu kojom je jednostavno rukovati.
Sustav možete koristiti bez obzira na lokaciju i vrijeme - potrebna je samo Internetska veza i možete mu pristupiti putem računala, pametnog telefona ili tableta.

Za lakše snalaženje na terenu osmislili smo aplikaciju koja je besplatna za sve naše korisnike i može se preuzeti u uobičajenim web trgovinama ovisno o operativnom sustavu mobilnog uređaja (App Store, Google Play).
pipGIS® karakterizira napredno upravljanje ovlastima korisnika koja omogućuju ograničenje pristupu i uređivanju pojedinih podataka.

Uz jasno definiranu hijerarhijsku shemu nema prostora za zlouporabu podataka – administrator sustava dodjeljuje prava za pregled, uređivanje i komentiranje stavki korisnicima koji za to imaju ovlasti.

Podatke je moguće podijeliti na 2 načina:

  • Izvoz podataka iz sustava - svaki je podatak moguće izvesti iz sustava u željeni format (.xlsx, .PDF, .shp, .gpkg, .dxf...)

  • Otvaranje korisničkog računa s admin ograničenjima - ako želite omogućiti nekim korisnicima samo pregled vaših podataka, možete im otvoriti korisnički račun s ograničenim pravom pristupa podacima. Najčešće su podaci grupirani prema odjelima, pri čemu je izvođačima radova ili održavateljima omogućeno sudjelovanje u poslovnoj interakciji.
U regularno održavanje sustava uključeno je:
  • Pružanje stručne korisničke podrške
  • Otklanjanje prijavljenih grešaka
  • Isporuka novih (poboljšanih) verzija programskih proizvoda
  • Administracija instalirane baze i drugih proizvoda
  • Redovno sigurnosno kopiranje baze podataka pohranjene u sustavu
  • Hosting web servera za pohranu baze podataka i rad aplikacije
pipGIS® sustav je jednostavan za korištenje i ne zahtijeva opsežno informatičko predznanje što ga čini pogodnim za rad u bilo kojem sektoru. Korisnički orijentirano sučelje čini ga vašim glavnim alatom u obavljanju svakodnevnih poslovnih aktivnosti.

Budući da postoji velik broj alata i mogućnosti koje pruža, uz implementaciju sustava nudimo edukaciju koja obuhvaća praktičnu izobrazbu djelatnika u slučaju potrebe, s preporučenim trajanjem od 2 sata.

Edukacijom se obuhvaćaju svi alati i funkcionalnosti cjelokupnog sustava koji sadrži osnovne alate za unošenje, ažuriranje i pregledavanje prostornih podataka.


Uz regularnu edukaciju i upute za korištenje, na raspologanju smo za sve upite i ideje naših korisnika u bilo koje doba dana!

Zanima vas suradnja?
Pošaljite nam prijedlog - veselimo se novim idejama!